شکلکای خشمل وناز

خدا نگهدار:(

1393/6/31 21:27
نویسنده : غزل
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستا ی گلم خوبید؟سوال

دوستان همونطوری که میدونیدفردا1 مهره ومدرسه ها باز میشهآرام

ومن به امید خدا میرم کلاس ششمبدبو

همه میگن ششم خیلی سخته وشوخی بردارنیس!!!!!!!!!!ترسو

هییییییییییغمگین مامانمم گفته حالاحالا ها کامپیوترتطیلاجازهاجازه

گفتم بیام وفعلا ازتون خداحافظی کنمدلشکسته

تابستون چقدزود تموم شد حیفگریه

ولی قول میدم هروقت مامانم اجازه داد بیام ودوباره شکلک  براتون بزارم به امید  روزی که دوباره بیام تووبلاگمتنظر

  یه خواهش ازتون دارم:

ازتون میخوام تواین مدتی که من نیستم وبمونظربارون کنین تا وقتی برگشتم امیدوارشم وبفهمم که دوسم داریدچشمک

درغراین صورت ...قهرخطا

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستون دارمزیبابغلبوسچشمکمحبت

امیدوارم همیشه درتمام مراحل زندگیتون شاد،سلامت، موفق، سربلندوپیروز باشیدمتنظرراضیبوس

                                                            خدا نگهدار:(

دوستدار همیشگیتون:غزلبوسبای بای

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله ی نیکاجون
4 مهر 93 15:15
وااااااااااااااااااااااااااااااای نگو از مدرسه من چیکار کنم که نیکا جونم (خواهرزادم) توی مهر به دنیا میاااااد
غزل
پاسخ
ایشالا سالم وسلامت به دنیابیاد
شفق
6 مهر 93 10:16
وای اییی گفتییی من که دانشگاه باید برم ااااووووفففففف... دیگه چکنیم دیگه....
غزل
پاسخ
ارههههههههههه وای خیلیییییییی بده